mahgamweb

مقالات

mahgamweb

مقالات

  • ۰
  • ۰

 

مشاوره تلفنی ازدواج. مشاوره تلفنی گزینه نسبتاً جدید برای دریافت کمک در مورد مسائل سلامت روان است که تحقیقات از اثربخشی آن حمایت می کند.

در ادامخه به بررسی مزایا و معایب مشاوره تلفنی می پردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و از مشاوره تلفنی بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مشاوره تلفنی چیست؟

مشاوره تلفنی مانند مشاوره حضوری عمل می کند، اما جلسات به صورت تلفنی انجام می شود.

می توانید از طریق خطوط مرکز مشاوره ستاره ایرانیان به مشاوره تلفنی دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به صحبت فوری با شخصی دارید حتما با مشماره مشاوره تلفنی 02122354282و 02122247100 و  09035673050 و 09108347597 تماس بگیرید و از بهترین مشاوران کمک لازم را دریافت کنید.

افرادی که از مشاوره تلفنی بیش تر بهره مند می شوند شامل افراد مسن، خانه نشین یا مبتلایان به بیماری های مزمن پزشکی، پرسنل نظامی یا افراد با مشکلات حرکتی می باشند.

مزایای مشاوره تلفنی

تحقیقات تا به امروز در مورد روان درمانی تلفنی، یافته های دلگرم کننده ای به دست آورده است و نشان داده شده است که درمان افسردگی و اضطراب خفیف تا حدی با مشاوره تلفنی ممکن می باشد.

1. راحتی

بارزترین مزیت مشاوره تلفنی ازدواج این است که راحت تر از جلسات حضوری است و باعث می شود افراد راحت تر حرف های خود را بازگو کنند.

شما می توانید در خانه استراحت کنید و بدون توجه به اینکه در کجا زندگی می کنند، با درمانگر خود از طریق تلفن صحبت کنید یا می توانید از محل کار خود به درمان دسترسی داشته باشید.

شما می توانید مشاوره را طوری سازماندهی کنید که با برنامه زندگی شما سازگاری داشته باشد، مهم نیست کجا هستید و در چه شرایطی قرار دارید.

 

برای ارتباط با برترین کارشناسان مشاوره تلفنی کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۹/۲۹
  • mahgamweb mahgamweb

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی